Usługi w zakresie badań, certyfikacji i szkoleń
Centralny Ośrodek Chłodnictwa w Krakowie COCHCentralny Ośrodek Chłodnictwa w Krakowie COCHCentralny Ośrodek Chłodnictwa w Krakowie COCH
+48 503 021 131
30-133 Kraków, Polska
Centralny Ośrodek Chłodnictwa w Krakowie COCHCentralny Ośrodek Chłodnictwa w Krakowie COCHCentralny Ośrodek Chłodnictwa w Krakowie COCH

FAQ

Pytania i odpowiedzi dotyczące zlecenia kontroli urządzeń pomiarowych.

Najpopularniejsze pytania

Jaki jest adres do wysyłki sprzętu?

Sprzęt prosimy wysyłać na adres: 

Centralny Ośrodek Chłodnictwa „COCH” (z dopiskiem AKP)
ul. Juliusza Lea 116
30-133 Kraków

Jaki jest czas realizacji zlecenia?

Potrzebujemy maksymalnie 48 godzin na wykonanie kontroli przesłanych urządzeń. Pamiętaj, że ten czas nie obejmuje logistyki przesyłek. Duży wpływ na czas realizacji ma również prawidłowe przygotowanie urządzenia do kontroli.

Jak należy przygotować urządzenie do kontroli?

Zasilanie – upewnij się, że wysyłany detektor ma naładowane baterie (w przypadku dostarczenia urządzenia z rozładowanymi bateriami, do faktury zostaną doliczone koszty ich wymiany).

Akcesoria dodatkowe – w przypadku urządzeń zasilanych akumulatorowo, prosimy o wysyłkę razem z dedykowanym zasilaczem. Pozostałe akcesoria nie są nam potrzebne.

Instrukcja obsługi – jeżeli posiadacie Państwo instrukcję obsługi urządzenia to bardzo prosimy o załączenie jej do przesyłki.

Formularz zlecenia – otrzymany mailowo formularz zlecenia prosimy odpisać i załączyć do paczki z wysyłanym urządzeniem

Zabezpieczenie przesyłki – zabezpiecz odpowiednio przesyłkę. Zalecamy wysyłkę w oryginalnej walizce, zabezpieczonej dodatkowo folią bąbelkową oraz kartonem.

Czy w COCH można naprawić detektor lub inne urządzenia ?

Niestety nie prowadzimy serwisu urządzeń, wykonujemy wyłącznie kontrolę.

Co się dzieje w przypadku gdy detektor nie uzyskuje pozytywnego wyniku kontroli?

W takim przypadku zawsze kontaktujemy się ze zlecającym i ustalamy indywidualne rozwiązanie problemu.

Jakie są warunki płatności za usługi w COCH?

Przedpłata na podstawie faktury proforma wysłanej po zgłoszeniu zlecenia. Faktura finalna jest wysyłana wraz z urządzeniem i świadectwem.

Czy istnieje możliwość osobistego dostarczenia/odbioru sprzętu?

Tak.

Czy istnieje możliwość skorzystania z własnej firmy kurierskiej?

Tak, oczywiście. Bardzo prosimy o uwzględnienie tego w uwagach zlecenia.

 

Nadal masz pytania? Skontaktuj się z nami, a z przyjemnością Ci pomożemy.