Informacja o sposobie postępowania ze skargami i odwołaniami
Skargi i odwołania dotyczące działalności laboratorium można zgłaszać w formie pisemnej.
Skargi i odwołania w formie pisemnej należy kierować na adres:
Centralny Ośrodek Chłodnictwa COCH w Krakowie Sp. z o.o.
ul. Juliusza Lea 116, 30-133 Kraków
lub przesłać pocztą elektroniczną na adres e-mail:
Każda skarga oraz odwołanie dotyczące działalności, za które odpowiedzialny jest COCH jest rozpatrywana przez osoby niezaangażowane w działania związane ze skargą lub odwołaniem.
COCH nie podejmuje żadnych działań dyskryminujących wobec składającego skargę/odwołanie.
COCH przeprowadza postępowanie wyjaśniające. Postępowanie ma na celu zebranie i zweryfikowanie wszystkich niezbędnych informacji (w stopniu, jaki jest możliwy) do podjęcia właściwej decyzji dotyczącej skargi lub odwołania. W procesie rozpatrywania skarg COCH zapewnia zachowanie poufności i bezstronności w odniesieniu do skarżącego lub składającego odwołanie i przedmiotu skargi lub odwołania.
Skarga może dotyczyć każdego aspektu działalności laboratorium COCH.
Wszystkie skargi są rozpatrywane ciągu 30 dni od daty ich złożenia. W przypadku gdy rozpatrzenie skargi w tym terminie nie jest możliwe, COCH informuje o podjętych działaniach i przybliżonym terminie rozpatrzenia skargi.
Jeśli jest to możliwe COCH:
- potwierdza przyjęcie skargi / odwołania,
- przekazuje informację o postępie oraz wynikach rozpatrywania skargi
- przekazuje informację o zakończeniu procesu rozpatrywania skargi oraz jego wyniku.
Procedura postępowania ze skargami jest udostępniana wszystkim stronom zainteresowanym na żądanie.